Πολύ καλός μάστορας ο Δημήτρης και αναλυτικός με άψογη εξυπηρέτηση.. πήγα για ένα απλό σέρβις στο κλίμα του αυτοκινήτου, ασχολήθηκε λεπτομερώς και με βρήκε και ένα ακόμα θεματακι χωρίς να τον πω εγώ κάτι.. Άψογος χώρος και πολύ προσεγμένος.. Αξίζει επίσκεψης..
Άψογος επαγγελματίας και πολύ λεπτομερής στη δουλειά του! Το συνεργείο πλήρως εξοπλισμένο με πολύ λογικές τιμές! Οτιδήποτε χρειάζεται το αυτοκίνητό μου πάντα απευθύνομαι στον Δημήτρη! Τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια!
Άριστη δουλειά! Πολύ καλός χώρος! Πάνω απ όλα επαγγελματισμός !