Ademcoaching… Eerlijk? Ik was best wel sceptisch. "Is dit wel iets voor mij?" dacht ik. Ben ik hier niet te nuchter voor. Toch besloten om Elise een berichtje te sturen en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.<br><br>Elise luistert naar je verhaal en geeft advies waar ze kan helpen. Ze heeft me geholpen met weer wat vertrouwen terug vinden in m’n lijf en daardoor ook meer rust.<br><br>Dus: twijfel je? Gewoon doen. Het heeft mij wel degelijk geholpen.
(Translated by Google) A lovely space where Elise let us enjoy the Cacao Ceremony, breathing exercises, Yin Yoga, and Yoga Nidra, with delicious tea and treats in between: what peace, attention, and relaxation! (Original) Fijne ruimte waar Elise ons heerlijk liet genieten van de Cacaoceremonie, ademoefeningen, Yinyoga en Yoga Nidra met heerlijke thee en lekkers tussendoor: wat een rust, aandacht en ontspanning!
Ik had veel last van chronische hyperventilatie en kwam hiervoor bij Elise. Door de ademtechniek die ze mij geleerd heeft ben ik snel afgekomen van veel klachten en is mijn toekomst perspectief weer positief geworden. Haar behandeling heeft mij de zekerheid gegeven dat ik straks van al mijn klachten af ben wat me daarvoor niet mogelijk leek. Elise is super lief, heel geduldig en heeft heel veel inlevingsvermogen. Ik ben heel dankbaar dat ik haar heb gevonden!