تجربتي في عيادة العلاج الطبيعي كانت أكتر من رائعة د. لينا دكتورة محترفة جدًا وبتتعامل بذوق واهتمام، وبتتابع الحالة خطوة بخطوة. العيادة نضيفة ومجهزة كويس، والمواعيد منتظمة. فرق التحسن كان واضح الحمد لله،
"تجربة ممتازة في العلاج الطبيعي! جيت بآلام صعبة في الضهر والرقبة (غضاريف) وضعف في العضلات، وبعد 12 جلسة الحمد لله التحسن كبير جداً والفرق واضح في حركتي وفي تقليل الوجع. شكراً جداً ليكم، فعلاً مكان بروفيشينال ." شكرا جزيلا دكتور محمود عادل وشكرا جزيلا دكتور ندي علي مجهودكو معايا
جيت مع اسكندريه الي القاهره لتقيم اصابة كتفي مع دكتور محمود عادل و الحمد لله الكشف كان دقيق و ممتاز و تجربه ممتازة