Very bad experience, never again. Things are super expensive and very few meat/chicken portions. He gave in the meal only 6 pieces of chicken worth 11,9 Euros!! Crazy Expensive and Greedy, man the price is already too high, Can't you just put generous amount of meat/Chicken??? Never Again!
Hat alles gut geschmeckt, sehr lecker!
Wir bestellen sehr gerne hier und es schmeckt immer sehr lecker 😋 Vor allem das Garlic Naan kann ich wärmstens empfehlen!